کد خبر 126941
۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
سامانه‌های تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی هوشمندسازی و تجمیع شوند

استاندار هرمزگان خواستار پیگیری هوشمندسازی و تجمیع سامانه‌های پاسخگویی تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریدون همتی در نشستی که پیرامون تجمیع مراکز پاسخگویی تلفنی دستگاه های خدمات‌رسان و امدادی به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با وزارت کشور برگزار شد، عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۳۳ شماره تلفن سه رقمی توسط دستگاه ها برای اعلام موارد مختلف به مردم اعلام شده است.
وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته نیاز است به این سمت برویم که تمامی این شماره های تماس در قالب یک شماره تجمیع شده و مردم از طریق آن یک شماره تلفن موارد مرتبط با دستگاه های مختلف از جمله پلیس، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر را اعلام کنند.
استاندار هرمزگان افزود: با هوشمند سازی این سامانه، پس از هر تماس به صورت هوشمند هر مورد به دستگاه مربوطه اعلام می‌شود و در این راستا هوشمند سازی این سامانه ضروری می باشد.
همتی تصریح کرد: در استان هرمزگان پلیس ۱۱۰ با تجمیع مراکز پاسخگویی تلفنی خود، تجربه خوبی دارد و نیاز است مطالعات کافی با استفاده از دیگر تجربه ها در این حوزه صورت گیرد.
وی بیان داشت: باید بر مبنای مطالعات صورت گرفته نقشه راه با تعیین زمان بندی مشخص در این حوزه تدوین شود و در نهایت به سمتی برویم که یک شماره تلفن واحد در این خصوص وجود داشته باشد.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: استان هرمزگان این آمادگی را دارد تا به صورت پایلوت طرح تجمیع شماره های تماس دستگاه‌ها و همچنین مراکز پاسخگویی تلفنی در آن به اجرا درآید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha